Jumaat, 12 Mac 2010

EMAK

aku akan menangis bila teringat kat mak aku. aku selalu fikir, boleh ke aku jadi anak yang baik. aku .

tadi baru jer lepas tgk drama korea ' I'm sorry i love you'. baru sampai episod 5. tapi bila time babak lelaki tu

ingat mak dia, mulalah aku meleleh. ish ni la part dalam cerita yang aku tak boleh tahan sekali. padahal mata dah

pedih tengok cerita tetap nak gagahkan diri untuk tengok.

Apa perasan korang bila tau mak ko tinggalkan kau and bila dah besar kita cari mak kita tu balik. mesti kita

tertanya2 kenapa la mak kita tinggalkan kita. Tapi setiap perkara mesti ada sebab dan hikmahnya kan..

Rindunya ngan mak... padahal baru beberapa hari yang lepas emak call tapi bile tengok cerita ni rindu dengan

mak.Tak sabar nak balik nak jumpa emak. Nak rasa masakan emak, dengar emak berleter ,dengat cerita

emak. i just love my mun so much....




Tiada ulasan:

Sharing Is Caring :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...