Khamis, 24 Jun 2010

Angpau RM 500 !!!!!



 Ada berita baru dari Cik Ira. Untuk Promosi Raya,mereka yg membeli kereta gen 2 dan savvy akan mendapat duit raya sebanyak Rm 500..wahhh banyak tu saper nak bagi kan.Kepada graduan-gradan yg baru bekerja selama sebulan layak membuat pinjaman.Ha jadi kepada mereka yang baru jer dapat kerja ada la peluang nak melaram kereta baru masa raya nanti.Jadi jangan tunggu lama-lama call Cik Ira ( 017-2825371) dengan segera.

Eh betul ke ni???.Betul kata kawan saya.Memang dah pasang angan-angan nak beli kereta ni.Hah kalau korang semua nak tahu Proton sekarang tengah buat promosi.0 downpayment. Tapi bukan semua kereta k.Kereta tertentu jer tapi memang berbaloi-baloi.Nak tahu kereta apa???.OK kereta-kereta tersebut ialah New Saga(full loan),Persona.Satria Neo dan Exora.






Untuk kereta Proton Saga, korang boleh dapat loan 100%.Wahh bagus ni.Harganya pulak RM36,998 (OTR) dan jumlah pinjaman yang diberikan adalah RM 37,000.Korang boleh pilih nak bayar untuk 5,7 atau 9 tahun.Lagi cepat lagi bagus kan.



Untuk Exora pulak,hanya untuk Exora manual sahaja yang ada 0 downpaymnet ni.Harga pulaj RM 57,998 dan loan yang diberikan adalah RM 58,000.


Ha kalau korang nak tau inilah kereta idaman.One day i will get u Neo heheh.Ha saper yang minat ngan Satria Neo ni boleh beli yer.Rm 43,900 untuk manual dan RM 46,900 untuk auto.






Kereta persona pulak harga untuk manual adalah RM 46,499 (loan RM 46,500) dan auto adalah RM 49,499 (loan 49,500).

Jadi kepada sesiapa yang berminat dan sedang merancang beli kereta sempena nak balik raya nanti boleh hubungi Cik Ira ( 017-2825371) atau Cik Ct (017-6229550).

2 ulasan:

r_yantiez berkata...

Untuk kereta Proton Saga, korang boleh dapat loan 100%.Wahh bagus ni.Harganya pulak RM36,998 (OTR) dan jumlah pinjaman yang diberikan adalah RM 37,000.Korang boleh pilih nak bayar untuk 5,7 atau 9 tahun.Lagi cepat lagi bagus kan.

betul ker nie? kalau bayar baik 9 tahun ,bulana kena bayar berapa?plz email kat r_yantiez@yahoo.com.my

Fairuz berkata...

untuk check harga boleh pergi ke facebook saya ct ferozz @ ctfai_87@yahoo.com.my

Sharing Is Caring :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...