Sabtu, 24 Julai 2010

GUNAKAN fACEBOOK ANDA KE TAHAP MAKSIMUM

                                            

 

Eh apa kena mengena beg ni dengan facebook yer.Entry kali ni pasal berniaga kat facebook.Sekarang ni saya tgh jual beg kat facebook .Kenapa kat facebook??

1- upload banyak gambar dan boleh tagged kepada kawan2 saya
Seperti yang kita tahu bukan kawan kita jer yang dapat tengok gambar-gambar ni tapi kawan kepada kawan kita pun dapat tengok jugak .Jadi kebarangkalian untuk produk anda dilihat oleh ramai orang adalah sangat tinggi.

2- Personal Message
kalau pelanggan kita hantar messag kita boleh berbual dengan lebih peribadi selain message kat facebook lebih mesra pelanggan.

3-  Kos Promosi yang murah
Facebook membolehkan kawan kepada kawan anda melihat produk anda maka anda tak perlu bayar lebuh untuk kos promosi.


Jadi gunakan facebook anda dengan tahap maksimum melebihi 100% boleh tak.Kalau anda tak percaya cubalah.






4 ulasan:

Affan Ruslan berkata...

owh, saya ada juga kenalan di facebook yg guna cara ni. tak tau lah keberkensanannya.

setakat ni yg pnh nmpk, ok jual kasut, tudung, beg.

Fairuz berkata...

oh saya dah buat dah.Alhamdulillah rezeki tu ada jika kita berusaha

duta_illuzm berkata...

cam best ja...

Azuan berkata...

memang patut guna facebook tue..tapi kalau nak berniaga kena rajen la..

Sharing Is Caring :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...