Ahad, 13 Februari 2011

Affiliate Kesihatan Untuk Buat Duit Secara Online


MoreNiche LTD
MoreNiche merupakan affiliate network yang lebih menumpukan kepada produk-produk kesihatan.Jika anda seorang blogger, pelajar,suri rumah sepenuh masa atau bekerja dan ingin buat duit online,anda boleh join affiliate MoreNiche kerana kepelbagaian produk kesihatan. Antaranya produk menguruskan badan (Proactol ,Phen375 dll)  produk dewasa leaki (Male ExtraSizeGenetics)  ,produk kesihatan wanita ( Triactol, Eye Secrets ) , kesihatan kulit, dan lain-lain yang berkaitan dengan kesihatan.

Apa kelebihan MoreNiche :
 1) Kumpulan sokongan yang hebat- Anda akan mendapat seorang mentor atau affiliate manager yang akan menolong anda untuk berjaya mempromosikan produk di MoreNiche. Anda boleh berhubung melaui email,telefon dan juga Skype.MoreNiche juga menyediakan forum untuk para affiliate bertukar-tukar pandangan dan masalah.Setiap produk juga akan ada marketing manager yang boleh membantu anda.

2) Pendaftaran PERCUMA-tiada bayaran yang perlu dibuat .Malah anda akan dapat buat duit secara online dengan mempromosikan produk-produk dari MoreNiche.

3) Website dan hosting PERCUMA- Bukan sahaja websitedan hosting  percuma malah anda akan dapat produk artikel,gambar senarai keyword yang bermutu ,banner dan lain-lain lagi secara PERCUMA..Apa yang anda perlukan hanyalah domain yang boleh anda beli atau register di Go-Dadday.com .Selain itu maklumat lengkap bagi setiap produk turut diberikan secara percuma. Anda juga akan diajarkan bagiamana memasang website menggunakan wordpress,statik website dan sebagainya.Pendek kata segala-galanya telah disediakan.Yang penting adalah usaha anda untuk buat duit secara online melalaui affiliate MoreNiche.

                                            Bagaimana Buat Duit Secara Online  Dengan MoreNiche

MoreNiche LTD1) Daftar sebagai affiliate- Daftar secara percuma dan dapatkan segala maklumat dari akaun anda.Carilah produk yang sesuai dengan anda atau yang anda minat.Anda juga boleh menggunakan segala maklumat yang diberi untuk memilih produk yang sesuai.Anda boleh gunakan banner yang disediakan dan letak pada blog anda.Explore MoreNiche sekarang dan dapatkan kelebihan dan ilmu dengan join affiliate MoreNiche.

2) Promosikan Produk Anda- Jika anda ingin memasuki pasaran global produk kesihatan,anda boleh memasarkan di MoreNiche.Dengan kepakaran mereka,produk anda pasti dikenali seluruh dunia kerana affilate mereka berada di seluruh pelusuk dunia.Pastikan produk anda dikenali bermula dari MoreNiche.










Tiada ulasan:

Sharing Is Caring :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...