Jumaat, 11 Mei 2012

Ada apa dengan Wholesale City





      Dalam perniagaan ada satu prinsip penting.Kurangkan kos, tingkatkan jualan.Jadi macam mana anda boleh kurangkan kos untuk mendapatkan keuntungan maksimum. Caranya adalah dengan medapatkan bahan mentah atau barang yang hendak dijual dengan harga yang paling rendah dan pada masa yang sama menepati kualiti yang dikehendaki.Jadi apa kaitan dengan Wholesale City dan dimana untuk mendapatkan baranagan Wholesale City.

     Wholesale City merupakan satu laman web yang menjual pelbagai pakaian dan aksesori wanita dan lelaki dan juga kanak-kanak.Apa yang menarik ialah barang yang dijual adalah sangat murah dan anda boleh membeli dengan harga borong untuk satu barang sahaja.Berdasarkan pengamatan saya, laman web Wholesale City mempunyai pelbagai jenis fesyen terutama sekali fesyen pakaian ala artis Korea yang semakin popular oleh golongan remaja.

 Terdapat beberapa kelebihan Wholesale City antaranya:
   1.Mempunyai pelbagai kategori,warna dan saiz untuk dipilih sehingga anda rambang mata untuk buat pilihan.
  2.Mempunyai terbitan majalah sendiri jadi sesuai untuk dijadikan rujukan untuk mengetahui tren terkini.
  3.Ada forum yang boleh anda sertai untuk bertukar-tukar pendapat mengenai fesyen jadi anda boleh gunakan forum ini sebagai platform untuk menjana idea .

Vintage Style Copy Crocodile Skin Clutch Bag Blue i2839482

 Walau bagaimanapun terdapat beberapa kekangan iaitu
   1. Wholesale City terletak di China jadi anda perlu membeli secara online sahaja . Setakat ini Wholesale City hanya membuka cawangan di USA dan juga Jepun.
   2. Transaksi di Wholesale City menggunakan mata wang dollar jadi paling kurang anda perlu mempunyai paypal untuk melakukan aktivti jual beli secara borong.
   3. Kualiti barang tidak dapat dipastikan kecuali anda mampu ke China kerana terdapat beberapa feedback negatif dari customer jadi anda perlu meneliti dan membaca review atau komen dari para pelanggan Wholesale City.

Wholesale City juga menyediakan perkhidmatan dropship.
Klik sini http://bit.ly/POIw2s


      Secara kesimpulannya,ada pro dan kontra jika anda ingin memulakan perniagaan anda dengan membeli dari Wholesale City.Sebagai percubaan anda boleh membeli satu atau dua barang untuk melihat kualiti  barang yang ingin dibeli di Wholesale City.Selamt Berjaya!.


 

Tiada ulasan:

Sharing Is Caring :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...