Rabu, 4 Julai 2012

Bisnes Hari Raya 2012: Kain Batik Bersulam Timbul Berkualiti


Kepada mereka yang masih lagi tercari-cari  bisnes untuk hari raya 2012 ,apa kata anda mempertimbangkan untuk menjual kain batik bersulam timbul yang berkualiti tinggi dari Paulinaa Botique.Kain batik ini anda boleh dapatkan dalam 5 warna iaitu merah,pink,puith,ungu dan hijau.Untuk imej yang lebih jelas sila >klik sini < . Penghantaran ke seluruh negeri di Malaysia adalah PERCUMA!!!! Ya betul memang percuma.Tak kira sama ada anda membeli sehelai atau secara borong.Anda digalakkan membeli secara borong untuk meningkatkan keuntungan bisnes kain batik bersulam ini.



            

Kain batik ini juga dijual lebih murah dari harga pasaran biasa dan juga onlline shop yang lain.Jadi jika anda membeli secara borong maka anda akan jimat lebih banyak. Bagaimana cara untuk mempromosikan kain batik bersulam timbul ini? Cara yang paling mudah beli sehelai dan ambil gambar anda memakai salah satu kain batik ini.Kemudian postkan di facebook atau twitter anda atau promosikan pada jiran sebelah,rakan sekerja,rakan universiti atau mereka yang memang tercari-cari kain batik untuk baju kebaya yang sudah dibeli.
Ceritakan pada mereka tentang kualiti kain ini dari segi warn dan tekstur  kerana pengalaman peribadi dan berita dari mulut ke mulut adalah salah satu strategi yang lebih meyakinkan para pembeli.Jadi apa tunggu lagi,buat keputusan anda sekarang untuk dapatkan duit hari raya tahun ini dengan mendapatkan kain batik bersulam dari >Paulinaa Boutique< sekarang!!!!

Tiada ulasan:

Sharing Is Caring :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...