Ahad, 14 April 2013

Bagaimana Memulakan Perniagaan Internet dengan Affiliate

Salam kepada pembaca LF.Harap anda bertenaga hari ini dan sedia menimba ilmu baru dari LF.Sebelum tu adakah anda tahu apa itu affiliate.Kalau dah tahu bagus tapi kalau anda tidak tahu tidak mengapa.Saya akan terangkan apa itu affiliate dan bagaimana anda boleh mencari pemasaran affiliate program di Malaysia yang sesuai untuk anda menambah pendapatan.

Dengan bahasa mudah affiliate boleh menambah pendapatan anda apabila anda berjaya mendapatkan jualan atau mendapatkan pelawat untuk website atau produk digital dan fizikal mereka berjaya dijual kepada pembeli.Jadi anda perlu menjalankan aktiviti pemasaran iaitu memberitahu kepada rakan-rakan anda tentang kelebihan produk tersebut dan anda dapat komisen bila rakan anda beli.Lebih banyak yang minat produk tersebut ,banyak la yang anda dapat.Ok harap anda faham serba sikit.

Seterusnya kat mana nak cari produk yang sesuai dengan anda ?.Ini bukan lagi rahsia sebab dah ramai yang tahu mungkin kawan kat sebelah pun tahu.Di Malaysia yang paling mudah bagi LF adalah Ashadee .Senang sangat nak sebut dan nama itu sendiri menggambarkan siapa JomNiaga.Nah tengok gambar kat bawah ni.

little fairuz

Inilah JomNiaga.Pelbagai produk digital seperti ebook keluaran rakyat  Malaysia yang ada 17 kategori supaya anda senang nak pilih yang mana satu sesuai dengan anda.

Antara kategori tersebut Internet Marketing ,Perniagaan dan Keusahawanan,Pelaburan dan perniagaan serta banyak lagi.Untuk wanita yang cintakan kecantikan dan suka memasak ,anda juga berpeluang buat duit dengan affiliate bersama JomNiaga.

Kepada yang masih blur-blur lagi tu jangan risau sebab ada bahagian Training  disediakan.
Yang penting ada kesungguhan nak belajar ilmu baru sambil tambah duit poket .Jadi cepat -cepat join JomNiaga .


Tiada ulasan:

Sharing Is Caring :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...