Jumaat, 10 Januari 2014

eBook Bervideo Cara Buat Coklat Tangan

eBook Bervideo Cara Buat Coklat Tangan

Perniagaan pembuatan coklat semakin berkembang sehingga mendapat perhatian banyak pihak termasuk kerajaan negeri seperti yang dipaparkan di akhar Utusan Malaysia.Anda boleh membaca tersebut di link ini ------> Johor Jadi Hab Coklat .

Jika anda mempunyai minat yang tinggi dalam industri coklat,anda juga boleh turut serta dengan melakukan homemade coklat atau coklat buatan tangan dari rumah anda sendiri.Puan Siti Fatimah merupakan antara salah seorang usahawan yang berjaya dalam perniagaan pembuatan coklat buatan tangan.

eBook Bervideo Cara Buat Coklat Tangan

Puan Siti Fatimah bukan sahaja menjual coklat buatan tangannya tetapi dia juga mengeluarkan produk terbaru iaitu Ebook dan Video  Coklat Panduan Pembuatan Coklat Buatan Tangan Dari Rumah. Jadi anda boleh belajar buat coklat buatan tangan dari rumah.Senang kan.
Untuk mendapat ebook dan video ini sila klik pada link ini  ----> carabuatcoklat.com

Lembaga Koko Malaysia juga menyediakan khidmat latihan dan kursus pembuatan coklat buatan atau hal-hal yang berkaitan dengan koko.ntuk sebarang kursus anda perlu mendapatkan maklumat dari pihak Lembaga Koko Malaysia.

Bagi mereka yang berminat untuk menghubungi Puan Siti Fatimah boleh merujuk pada laman web carabuatcoklat.com .Saya doakan perniagaan beliau bertambah maju dan berjaya sehingga melangkau peringkat antarabangsa.

Tiada ulasan:

Sharing Is Caring :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...