Selasa, 2 Jun 2015

Apakah Teknik Terbaik Di Instagram Untuk Tambah Followers Berkualiti



6 Teknik terbaik Di Instagram Untuk Tambah Followers Berkualiti dan targeted.
1) Follow mereka yang mempunyai minat terhadap produk anda. Anda boleh follow 50 orang bagi satu-satu masa. Selepas 5 minit, anda boleh teruskan follow 50 orang seterusnya. In shaa Allah 50% akan follow balik anda dan menggunakan cara ini anda telah menjana followers. Pastikan mereka adalah yang mempunyai minat terhadap produk anda.
2) Bagi mendapatkan followers lebih targeted, anda boleh follow likers dan dan mereka yang komen produk niche anda. Perlu saya ingatkan supaya tidak menawarkan produk anda direct kepada orang yang komen di gamabar milik orang lain sebaliknya sekadar follow mereka untuk mengelakkan anggapan anda telah mencuri customer orang lain. Jelas haram.
3) Anda boleh lakukan hashtag di ruangan ayat sewaktu anda ingin memuat naik gambar supaya orang ramai boleh menerima iklan anda melalui hashtag di Instagram. Contoh : #BajuKurungModen
4) Anda boleh follow sehingga 7k orang di Instagram. Sekiranya had 7k anda telah penuh. Ianya sudah cukup berbaloi kerana anda mungkin menerima 3.5k followers. Cukup ramai untuk membuat jualan 10 item ke atas setiap hari.
5) Sekiranya anda ingin meningkatkan lagi jumlah followers, anda boleh unfollow balik orang yang anda follow sebelum ini dan teruskan follow orang baru sehingga genap kembali 7k. Anda juga boleh membuat hashtag untuk meningkatkan followers.
6) Anda boleh viralkan Instagram anda di platform lain seperi website, Facebook, Twitter supaya lebih ramai mengenali Instagram anda sekaligus menjana lebih ramai follower. Apa yang penting usaha daripada anda sendiri, Saya harap anda boleh praktikkan cara ini untuk menjual produk.
Kini dah ada cara advance untuk promosi di instagram.
Cara ini mengelakkan anda dari terus ‘langgar dinding’ atau tak tahu ‘arah mana nak tuju’.
Ini bagi mengelakkan masa anda terbuang tak tentu arah hanya kepada promosi yang belum tentu terhasil sebab and tiada target.
Elakkan semua itu dan gunakan software ini untuk hasilkan kempen yang lebih targeted.
Nak tahu lanjut teknik advance cara promosi produk di instagram ?

Tiada ulasan:

Sharing Is Caring :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...