Sabtu, 20 Mac 2010

Laptopku


Laptop aku rosak lagi emm sedihnnya. Bila hantar kedai, abang tu  kata LCD rosak and kalau nak baiki pun  

kena RM400.Mahal nya. 

Mana la aku ada duit banyak tu waktu ni.duit PTPTN pun dah 

habis.bencinya...time2 orang nak buat assingment waktu ni jugak dia nak rosak. Apa aku nak buat ni yer.

Nak kerja bulan 5 ni baru habis ,

duit jual top up and kerepek pun tak banyak macam mana eden nak 

kumpul duit ni...ish..ish sedih betul.

Takpe mngkin ada hikmah disebalik ujian.Mungkin Dia nak suruh 

aku tumpukan kat study almaklumkah dah last semerster. So kena la buat sehabis baik kan. 

Tapi aku dah mengidam nak beli laptop yang tahan lasak,ringan,dah yang penting sekali skrin kena besar 

baru best tgk movie.
sekarang ni banyak sangat orang perempuan beli laptop yang kecil. Memang la ringan and look so cute tapi 

tak sakit ke bahu kena menunduk bila nak menaip.Apa agakny kelemahan laptop kecil ni atau dipanggil 

Netbooks atau mini laptop ni. 



Tiada ulasan:

Sharing Is Caring :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...