Khamis, 25 Mac 2010

Pesawat ringan Pilatu PC-7 terhempas di UUM, juruterbang terbunuh

Bunyi kapal terbang melintas di kawasan UUM ni memang aku dah

biasa dengar.

Tapi bayangkan kalau bunyi pesawat ringan tu disusuli dengan

bunyi benda jatuh yang sangat kuat

'BOOM!!!'

BAYANGKAN  apa perasaan korang masa tu.Dalam kepala aku

dah fikir macam2.

Bila keluar bilik tengok asap hitam berkepul-kepul. Aku rasa tak

sedap hati betul.

So  aku pergi la tempat tu dan memang sah pesawat ringan jatuh.

Tapi tak nampak keadaan kapal terbang tu macam mana sebab

terlindung dengan pokok- pokok besar.

yang pasti kawasan tu dah penuh dengan student2 n staff yang

datang tengok.

Pihak keselamatan pun sampai masa tu.

Ada jugak kawan yang nampak kejadian dan bagitau pesawat tu

digunakan untuk pertunjukkan pembukaan konvokesyen UUM.

'aku tgk depan mate aaa......saksi besar aku...cuma jauh jekk....engat persembahan untuk konvoo....cam jet pejuang jatuh kebawah nthen naik balik....ni x...jatuh kebawah x naik2 dah!!..huhu..tetiba asap hitam jek teball...tragis weyhh...'.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ada pict or vedio x...pasal kapal terbang jtuh tu??

5ruz berkata...

kalau video,boleh tengok kat youtube ye

Sharing Is Caring :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...