Ahad, 2 Januari 2011

Bagaimana Berniaga Baju T-Shirt Muslimah Tanpa Stok



Buat Duit Dengan Bisnes Baju Kurung

Permintaan terhadap baju t-shirt Muslimah semakin meningkat.Saya cuma tahu mengenai baju Muslimah semasa saya belajar di UUM dan memang ada agen di situ.Saya juga ada sepasang baju dan saya belikan untuk emak  saya.Semakin ramai Muslimah yang ingin menutup aurat maka secara tak langsung permintaan terhadap produk-produk Muslimah turut meningkat.



JANA 5 ANGKA DENGAN HOMEMADE COKLAT


Persoalannya:


  • Kat mana nak cari pembekal T-shirt Muslimah ni ?? 
  • Berapa modal yang diperlukan ?
  • Jadi pemborong atau pengedar atau jadi agen? 
  • Berapa banyak stok yang perlu kita simpan
Jawapannya :


  • Ada.guna online jer
  • Nak jadi pemborong boleh,nak jual secara runcit pun boleh (pilih jer mana satu)
  • Tak payah simpan stok.Promote jer
Jadi tunggu apa lagi.Jom join EdyMart .Miliki kedai online dan boleh terus berniaga dalam masa 5 minit sahaja.
Buat Duit Dengan Bisnes Baju Kurung

Tiada ulasan:

Sharing Is Caring :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...