Ahad, 16 Januari 2011

Tonton Drama Korea Secara Percuma di Maaduu

Winter SonataImage via Wikipedia
Malaysia telah dilanda demam Korea sejak beberapa tahun yang lalu.Winter Sonata adalah salah satu drama yang paling pertama saya tonton.Memang best dan sanggup tungu depan tv semata-mata nak tengok cerita Korea.Masa kat universiti pulak tak habis-habis download cerita Korea dan Jepun. Mysoju.com merupakan favourite place untuk download cerita tapi masalahnya lambat sangat buffering,Kadang-kadang ada video yang tak boleh main.Geram sangat bila dah separuh jalan tengok cerita tu.Lagi frust bila video tak keluar dan kena tengok dari site lain!!!

Tapi  sekarang dah senang.Nak tengok banyak kali pun boleh .Jimat duit tak payah beli cerita Korea sebab mahal hehehe.Pelbagai jenis cerita Korea yang boleh ditonton.yang paling penting cuma ada sambungan internet dan PC atau laptop.Bukan setakat cerita jer,tapi ada muzik video Korea lagi.Jadi kat mana nak tengok cerita ni la? Kat mana lagi kalau bukan Maaduu .Bunyi macam madu yang manis tu kan. Yang best sekali kita dapat tonton cerita dari Maaduu secara penuh,PERCUMA ,tanpa buffering dan yang paling penting HD kualiti.

Kita sepatutnya mengucapkan terima kasih kepda PlayTV Asia Pte Ltd kerana telah bertungkus lumus memberi peluang kepada kita semua untuk menonton drama Korea secara percuma di Maaduu.Jangan terkejut kalau ada iklan bila tengah syok cerita-cerita korea di Maaduu tu.Itulah cara pihak PlayTV Asia membayar lesen atau hak untuk menyiarkan drama Korea secara percuma di Maaduu.Jadi anda kena bersabar sebelum menanti cerita Korea kegemaran anda.Ala lebih kurang macam tv jugak tapi tak banyak iklan.Jadi apa lagi jom kita tonton drama Korea secara percuma di Maaduu.

p.s Kepada anda yang ingin memasarkan produk anda,iklankan di Maaduu.Sebab penonton mesti akan tunggu depan PC masing-masing sampai certia tu habis.



Drive more traffic to your blog with Guest Post Secrets!
Enhanced by Zemanta
Buy Korean Drama and Moview

Tiada ulasan:

Sharing Is Caring :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...