Rabu, 2 Februari 2011

4 Sebab Mengapa Blogger Malaysia Perlu Guna Adsniaga

Saya rasa ramai yang dah tahu apa itu Adsniaga tapi saya tengok masih ramai lagi blogger-blogger Malaysia masih belum lagi menggunakan Adsniaga. Adsniaga merupakan pengiklan selain Adsense atau Nuffnug yang menggunakan kaedah PPC atau pay per click.Mungkin ada di antara anda semua yang masih tak percaya atau ragu-ragu dengan Adsniaga niaga.Tapi saya ada sebab kenapa blogger Malaysia perlu guna Adsniaga.

1. Iklan berbahasa Malaysia
Adsniaga memaparkan iklan berbahasa Malaysia.Saya pernah memohon google AdSense  tapi disebabkan blog saya dalam bahasa Malaysia,maka permohonan saya kena reject.Jadi bila ada Adsniaga ni saya terus ambil peluang kerana saya tahu program Pay Per Click (PPC) ni memang boleh dapat duit $$$$.Berdasarkan   pemerhatian saya,produk yang diiklankan adalah produk Malaysia jadi tiada masalah kalau ada yang ingin beli produk mereka.

2.Pendapatan 70% dari kos pengiklanan
Maksudnya blogger akan dapat 70% daripada bayaran yang dibuat oleh pengiklan.Banyak tu $$$$ (memang mata duitan betul).Jadi ambil peluang ni untuk buat duit dengan Adsniaga.

3.Mudah 
Sangat mudah untuk mohon letak iklan Adsniaga ni berbanding AdSense yang kena tunggu lama.Caranya daftar,kemudian pilih bentuk iklan yang kita inginkan dan copy paste kod yang diberi. Ada pelbagai bentuk yang boleh dipilih siap boleh tukar warna lagi.Malah anda boleh pilih untuk mempunyai bentuk iklan seperti AdSense.Contohnya anda boleh tgk di atas.

4.Buatan rakyat Malaysia
Adsniaga ini adalah hasil buah tangan rakyat Malaysia sendiri.Jadi kita perlu beri sokongan kepada Adsniaga agar mereka dapat beri perkhidmatan yang terbaik.

Sehingga post ini ditulis,jumlah klik yang adalah 4 203 klik.Jadi adakah anda nak tengok sahaja atau anda akan bertindak untuk klik Adsniaga !!!


Enhanced by Zemanta

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Iklan adsniaga tak keluar macamna ekk? dah 2-3 kali cuba tapi tak dapat..hhuhu

fairuz berkata...

saya pun pernah kena macam tu jugak.bila tgk balik sebenarnya saya pilih 'show ads depend on content of your site'.jadi saya tukar ke 'Google style ads zone' baru keluar iklan tu.

mungkin sebab kandungan blog tak sesuai dengan iklan jadi iklan tak keluar sebab dah set supaya iklan yang keluar berkaitan dengan kandungan blog.

jadi lebih baik pilihan kedua.

selamat berjaya

Tanpa Nama berkata...

ohh yeker...saya cuma ada satu pilihan jer dekat type ads tu..Google style ads zone jer..huhu tp tak kluar-kluar pun..heran juga -_-"

fairuz berkata...

mungkin awak boleh tanya pada pihak pengurusan.mgkin mereka boleh tolong awak

Sharing Is Caring :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...